חסד בקבוצת הווטסאפ: כך הואר ביתם של עשרת הילדים

    צריך להשיב את האור הביתה כבר הלילה", כך היו הקריאות. כאן נכנסו לתמונה אנשי התקשורת. בזה אחר זה עורבו חברי כנסת, מנהלי חברת החשמל, עובדים וטכנאים, גם מלווה לסכום באשראי נמצא
    דוד קליגר 3 Comment on חסד בקבוצת הווטסאפ: כך הואר ביתם של עשרת הילדים

    חברי קבוצת "תקשורת וחסד במדיה" היו עסוקים איש במעשיו, אך לפתע פרצה הודעה כרוח סערה • "משפחה בבני ברק חיה בחושך, לאחר ניתוק אכזרי של חברת החשמל בשל חוב של 3600 שקלים" • איך זה הסתיים?

    צריך להשיב את האור הביתה כבר הלילה", כך היו הקריאות. כאן נכנסו לתמונה אנשי התקשורת. בזה אחר זה עורבו חברי כנסת, מנהלי חברת החשמל, עובדים וטכנאים, גם מלווה לסכום באשראי נמצא
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ערב די משעמם בקבוצות הוואצאפ, הויכוחים על הבחירות בארה"ב עם ציטוטים לכאן ולכאן די משעממים, חברי קבוצת "תקשורת וחסד במדיה" היו עסוקים איש במעשיו, אך לפתע פרצה הודעה כרוח סערה שהדפה הצידה אפילו את קטעי הוידאו הסוערים שהחלו לזרום מההפגנות השונות ברחבי הארץ.

    ניתוק חשמל

    "משפחה בבני ברק חיה בחושך, לאחר ניתוק אכזרי של חברת החשמל בשל חוב של 3600 שקלים. עשרה ילדים חיים להם בחושך ולאורם של הנרות המסוכנים" – כך לשון ההודעה אליה צורף תצלום חשבון החשמל המובא כאן, וקטע וידאו קצר כיצד נראה הבית החשוך לאור הנרות.

    לא עברו עשרים דקות, ואנשי החסד התעוררו. כל אחד תרם כפי יכולתו, וביחד גוייס הסכום המלא, למלא את הבית כולו אורה.

    ניתוק 1

    אך דא עקא, הסיפור עדיין לא הסתיים. "צריך להשיב את האור הביתה כבר הלילה", כך היו הקריאות. כאן נכנסו לתמונה אנשי התקשורת. בזה אחר זה עורבו חברי כנסת, מנהלי חברת החשמל, עובדים וטכנאים, גם מלווה לסכום באשראי נמצא, והתקלה סודרה על הצד הטוב ביותר. דמעות של גיל ואושר פרצו מעיני רבים שהיו עדים למחזה המופלא, יחד עם קריאה נאמנה: אכן, מי כעמך ישראל!!!

    ישנם המון אנשים שמגיע להם תודה על עזרתם בסיפור הזה, ולא ניתן לפרט את השמות של כולם, אז בהחלט תודה אישית לכל אחד ואחד.

    IMG-20161107-WA0000

     בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחם טוקר שוחח יוחאי דנינו, מי שריכז את הנושא בקבוצת הוואטצאפ ושוחח על הרגעים הגדולים והזכות.

    האזינו:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אשריכם ישראל!!!!
      איזה כייף להיות שייכת לעם זה

    2. 1

      אשריכם ה' יתן לכם רק טוב